Pielęgnacja od BEAUTY LAB.



Wybór odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy czy całego ciała jest tak ogromny że można na prawdę w pewnym momencie zbaranieć stojąc przed drogeryjną półką.
W dzisiejszym poście przedstawiam nowość na polskim rynku od Beauty Lab. Te Panie, które pracują w drogerii Hebe z pewnością mogą powiedzieć wiele na temat tych kosmetyków. Jednak w internecie nie znalazłam oszałamiającej ilości recenzji więc pora dodać kilka słów od siebie.

Na Beauty Lab trafiłam całkiem przypadkiem, kiedy druga nowo otwarta drogeria Hebe zorganizowała huczne otwarcie na wrocławskim Rynku. Serio, nie można było przejść bokiem obojętnie . Wodzona swoją ciekawością nie omieszkałam nie wejść.

Produkty Beauty Lab mnie zaintrygowały ze względu na wyjątkowo delikatny zapach i ogromną pojemność, dostępną tylko w profesjonalnych gabinetach.  Do wypróbowania koniecznie- pomyślałam.

Moje produkty z Beauty Lab:

1. Mleczko do demakijażu z jedwabiem 100 ml- zdecydowanie dla cer wrażliwych, suchych, i
normalnych. Mleczko jest lekkie, o nietłustej konsystencji. Osobiście polecam nałożyć bezpośrednio na twarz i okrężnymi ruchami wykonać masaż niż aplikować na pomocą płatków kosmetycznych. Mleczko te idealnie sprawdza się do demakijażu delikatnych kosmetyków. Z podkładami typu Revlon Color Stay, mogą być małe problemy typu: uczucie tłustej, nieoczyszczonej skóry. Nikt tego nie lubi.
Główne plusy za które uwielbiam te mleczko to delikatne oczyszczaniem z głębokim nawilżaniem skóry. Nie wysusza, wygładza, ma piękny zapach, skład bogaty w olejki eteryczne i wyciągi roślinne. Z ręka na sercu polecam! No paraben!  i bardzo wydajny.

Główne składniki aktywne: bawełna. papaja, jaśmin, hydrolizowany jedwab
                                         Cena ok. 25 zł  100 ml

2. Tonik przywracający równowagę Balancing Toner 100 ml- generalnie nadaję się dla każdego typu cery. Jest bezalkoholowy, dobrze nawilża i odświeża. Ja  ze względu na cerę mieszaną czasami stosuję go pod makijaż, bez użycia dodatkowo kremu i to wystarczy w zupełności. Plusy za wydajność, piękny delikatny nie chemiczny zapach i genialne nawilżanie.

Główne składniki aktywne: prowitamina B5, rukiew, pochrzyn włochaty, kolagen roślinny, mięta                                                    pieprzowa, łopian, heksapeptyd-8   
                                          Cena ok.25 zł 100 ml

3.Zestaw  emulsji oczyszczającej skórę z kwasem glikolowym 5% i olejek nawilżający multiwitaminowy.

Emulsja z kwasem glikolowym jest moim ulubionym preparatem jaki do tej pory używałam.  Delikatnie złuszcza naskórek, rewitalizuje i świetnie zwęża rozszerzony ujścia mieszków włosowych (pory).
Zawiera: enzymy z owocu granatu, kory wierzby i lawendy, aloes, kwas salicylowy,

Multiwitaminowy olejek nawilżający cudownie wchłania się nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Idealny na noc. Piękny, świeży zapach. Dla mnie bomba. Ulubiony.

Zawiera: witaminy A i E, wyciąg z melisy, olejek jojoba, wyciąg  z marchwi zwyczajnej i lawendy.

Zestaw ten dobrze sprawdzi się dla cer tłustych, mieszanym i normalnych. Cera wrażliwa czy sucha może źle znieść działanie kwasu glikolowego przy codziennym stosowaniu. Zalecałabym wtedy stosować max 2-3 razy w tygodniu. W kwestii olejku jest tu pełna dowolność. Jest cudowny.

Niestety nie wiem ile taki zestaw kosztuje w Hebe. Ja dostałam go w prezencie za zakup Toniku i Mleczka.

BeautyLab ma już swoją stronę internetową ze sklepem on-line
http://www.beautylab.sklep.pl/pl/


Komentarze

  1. Zestaw emulsji oczyszczającej skórę z kwasem glikolowym 5% i olejek nawilżający multiwitaminowy-
    Skóra jest gładsza, wyrównana i młodsza, na pewno kupię kolejny taki produkt.
    Pozbyłam się drobnych pryszczy, cera wygląda świeżo i prominnie:) Idealny dla 40-latki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz